Nie tylko VR, ale też AR

Nie tylko VR, ale też AR

 

Projekty, realizowane obecnie przez Pracownię, zainspirowały nas do tworzenia. Dzięki temu powstały materiały, reklamujące nasz projekt, będące jednocześnie wstępem do zabawy z rozszerzoną rzeczywistością.

Zwykła ulotka? Nie, to nie dla nas. Folder reklamowy? My chcemy inaczej! Dzięki temu w wasze ręce trafiają te dwa projektowe „materiały reklamowe”. Pierwszy, z projektu „Średniowieczne kolekcje Warmii i Mazur”, będzie stylizowaną na wieki średnie mapą naszego województwa, na której, dzięki aplikacji, będzie można oglądać zdigitalizowane w muzeach, będących partnerami projektu, zabytki.

http://www.cyfrowewm.pl/s/13/sredniowieczne-kolekcje-warmii-i-mazur

Drugi, to rodzaj gry - karty, przedstawiające fragmenty systemu pochylni Kanału Elbląskiego, trzeba ułożyć w odpowiedniej kolejności (tak żeby utworzyły sprawnie działający mechanizm pochylni). Po odpowiednim ułożeniu, na ekranie telefonu, będzie można zobaczyć jak działa każdy z elementów.  Ta aplikacja powstaje w ramach projektu „Wirtualnym szlakiem pochylni Kanału Elbląskiego”.

http://www.cyfrowewm.pl/s/19/uruchom-pochylnie

Wszystkim tym zajmuje się nasza koleżanka z zespołu – Urszula Kondraciuk, która nauki pobierała aż w Szkocji. Zapraszamy do zabawy!

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz z Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

 

— Edyta Bugowska


 
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 oraz budżetu samorządu województwa warmińsko - mazurskiego.