
Projekty, realizowane obecnie przez Pracownię, zainspirowały nas do tworzenia. Dzięki temu powstały materiały, reklamujące nasz projekt, będące jednocześnie wstępem do zabawy z rozszerzoną rzeczywistością.
Zwykła ulotka? Nie, to nie dla nas. Folder reklamowy? My chcemy inaczej! Dzięki temu w wasze ręce trafiają te dwa projektowe „materiały reklamowe”. Pierwszy, z projektu „Średniowieczne kolekcje Warmii i Mazur”, będzie stylizowaną na wieki średnie mapą naszego województwa, na której, dzięki aplikacji, będzie można oglądać zdigitalizowane w muzeach, będących partnerami projektu, zabytki.
http://www.cyfrowewm.pl/s/13/sredniowieczne-kolekcje-warmii-i-mazur
Drugi, to rodzaj gry - karty, przedstawiające fragmenty systemu pochylni Kanału Elbląskiego, trzeba ułożyć w odpowiedniej kolejności (tak żeby utworzyły sprawnie działający mechanizm pochylni). Po odpowiednim ułożeniu, na ekranie telefonu, będzie można zobaczyć jak działa każdy z elementów. Ta aplikacja powstaje w ramach projektu „Wirtualnym szlakiem pochylni Kanału Elbląskiego”.
http://www.cyfrowewm.pl/s/19/uruchom-pochylnie
Wszystkim tym zajmuje się nasza koleżanka z zespołu – Urszula Kondraciuk, która nauki pobierała aż w Szkocji. Zapraszamy do zabawy!
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz z Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
— Edyta Bugowska